Iš esmės transkripcija yra garso ar vaizdo įrašo konvertavimo į rašytinį tekstą procesas. Tai gali būti bet kas - nuo kalbos ar paskaitos iki interviu iš susitikimo. Tai gali būti ir pokalbiai, vykstantys telefonu arba per vaizdo konferencijų programinę įrangą, pavyzdžiui, "Skype". Transkripcija padeda greitai ir tiksliai užfiksuoti informaciją; ji pašalina būtinybę užsirašinėti rankiniu būdu ir užtikrina, kad niekas nebūtų prarasta verčiant.
Transkribavimas gali būti atliekamas rankiniu būdu arba automatiškai, naudojant specialiai transkripcijai skirtas kompiuterines programas. Transkribavimas rankiniu būdu reikalauja kantrybės ir tikslumo; taip pat reikia atidžiai klausytis įrašų ir spausdinti viską, kas pasakyta žodis žodin. Automatiniam transkribavimui naudojama balso atpažinimo technologija, taip pat dirbtinio intelekto algoritmai, kurie greitai ir tiksliai paverčia kalbą į tekstą.
Transkripcija gali būti naudojama įvairiais tikslais, įskaitant vaizdo įrašų subtitrų kūrimą, teisinių procesų santraukų rengimą (teismų salėse ar kitoje teisinėje aplinkoje), interviu archyvavimą tyrimams, uždarų subtitrų kūrimą podkastams / radijo laidoms / televizijos laidoms ir kt. Jis taip pat gali būti naudingas, jei reikia greitai peržiūrėti didelį kiekį garso duomenų arba jei reikia tiksliai įrašyti svarbius pokalbius, kad vėliau galėtumėte jais remtis.
Nesvarbu, ar ieškote tikslaus svarbių pokalbių įrašo, ar tiesiog norite sukurti uždaras antraštes savo podkastui, žinojimas, kaip veikia transkripcija, gali būti neįkainojamas. Suprasdami šio proceso pagrindus, galėsite priimti pagrįstus sprendimus, kada jūsų įmonei to reikia - ir kokio tipo paslauga geriausiai atitinka jūsų poreikius - kad galėtumėte užtikrinti, jog jūsų įrašai kiekvieną kartą būtų tiksliai užfiksuoti. Tikimės, kad turėdami šių žinių, mūsų skaitytojai, svarstydami galimybę naudotis transkripcijos paslaugomis savo darbe, galės priimti protingus sprendimus!
Tekstą parengė Vertejas komanda.